marți, iulie 17, 2012

Mijloc de vara

   A trecut jumatate.
   De doua saptamani, nu mai am infanta. Dupa 2 zile maraton, dupa 1500 de km, ne-am intors, fara infanta. La toamna repetam figura. Un drum frumos, spectaculos chiar. Avem o tara minunata. Se vede diferenta de zone culturale intr-un mod incredibil. De mentalitate, de educatie...de tot.
   Sunt incredibil de norocoasa ca am avuta sansa sa traiesc si in alta parte a tarii. Si cred cu tarie in suflet, ca este o sansa pentru copilul meu sa se dezvolte altfel.
   De mentionat de pe drum... Taverna Sarbului, Drobeta Turnu-Severin. Impecabil. Tot. Aspect, curatenie, angajati, servicii, mancare, TOT. Si la preturi de bun simt pentru serviciile oferite.
   Duminica am fost la Manastirea Feredeu. De vizitat. Eu nu am o relatie foarte buna cu divinitatea, dar acolo... esti in alta lume, in mod evident.
   Acum m-am reintors la activitatile mele domestice. Caut in continuare un job si acum sunt singura toata ziua acasa.
   Infanta este in elementul ei. Nu-i lipseste nimic. Mi-as dori sa aiba inocenta asta inca 50 de ani. Si strabunicii langa ea cat mai mult.
   O saptamana frumoasa, tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu