vineri, iulie 20, 2012

Despre blog

   Am inceput acest blog, inainte de a-mi schimba viata. Nu stiam exact ce voi scrie in el, nici acum nu stiu prea bine.
   Viata mea s-a schimbat, mult in bine, pot spune, chiar daca mai sunt si hopuri pe drum.
   Citesc zilnic cateva bloguri, de care sunt dependenta si descopar altele noi.
   Ce nu stiu este cum sa avansez in aceasta treaba a blogurilor, un fel de blogging for dummies as avea nevoie.
   Inca stau acasa, inca nu exista niciun job pentru mine. Dar nici nu reusesc sa desopar prea multe despre How to... diverse chestii pe blog. Inca sunt convinsa ca nu ma citeste aproape nimeni, deci...cui ar trebui sa-i cer ajutorul?
   Astept cu interes sugestii.

2 comentarii:

  1. Imi amintesc de perioada asta...a te simti necitit ca blogger si a te gandi ce rost are sa continui sa scri....Incet-incet am fost"descoperita" , din blog in blog , apoi a venit era facebuk si cititorii s-au inmultit. Desi scriu din 2008 , constat ca facebucul a acaparat tot mai mult bloggerii.E mai simplu sa scri o stupizenie gen "afara ploua...wtf?" pe wall , decat sa dezvolti o idee pe tema , pe pagina de blog. Recunosc deschis , apelez si eu la stupizenii , intr-o totala lehamite , uneori.
    Continua sa scri. Am constata ca , de multe ori , asta e un bun leac pentru minte si suflet.
    Baga mare! :)))) Te bag in blog roll si scuze daca nu am facut-o inca :))
    Sa ne cititm cu bine si multam' fain de sfatul pentru arsuri!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu nu am început de mult sa scriu, aproximativ 2 luni jumatate.Este si perioada vacantelor acum si de aceea cred ca merge mai greu. Adevarul este ca trebuie sa 'colinzi" blogosfera si sa lasi comentarii..
    Succes!
    PS. schimba culoarea la scris... persoanele cu ochelari citesc mai greu si participa la "miercurea fara cuvinte" si asa poate vei aduna cititori: http://vis-si-realitate-2.blogspot.de/2012/08/miercurea-fara-cuvinte-32-paparazzi.html

    RăspundețiȘtergere