joi, iunie 28, 2012

   Joi...mai un pic si pleaca senioara. Programul s-a dat peste cap din motive de strabunici care pleaca in Bulgaria. La 73 de ani. Dusi de unul dintre copii, of course. Cat de cool poate fi? Vreau si eu la 70 de ani sa ma duca infanta in tari straine. Plecam Duminica, daca nu se schimba ceva.
   Ieri am fost la interviu. Cel mai tare interviu. The best. Am ramas socata. In minunata capitala nu am vazut(auzit) de asa ceva. Interviu cu totii. 8 femei, vorbind fiecare despre experienta profesionala, despre sine, despre ce-si doreste. Super tare. Au selectat 4, printre care si eu, azi ar trebui sa ma duc la un test psihologic. Astept telefon.
   Big buba din talpa o mai mesteresc eu un pic si dispare.
   Am o pofta nebuna sa gatesc. Voi face o focaccia. Si friptura de pui de tara la cuptor, cu legume aburite.
   Cand o sa invat sa pun link-uri de unde ma inspir, o sa pun si poze cu creatiile. 
   Astept intre timp...sa reusesc de toate. Sunt iubita, sunt sanatoasa. Mai vreau sa scap de 10 kg... si de-abia astept sweet 30, in august. Am impresia ca este un prag pentru mine.
   Kisses everyone!



Un comentariu:

  1. Treci in wordpress si iti va fi mai simplu! Dupa doi ani de blospot , a fost o binecuvantare wordpressul....te poti muta cu catel si purcel...intelegi ce spun! :)))

    RăspundețiȘtergere