luni, iunie 25, 2012

Saptamana grea

... Senioara pleaca la strabunici. 2 luni. In cealalta parte a tarii. O sa fie greu fara ea, dar e pentru binele ei. Piscina, tara, soare, libertate... ce-si poate dori mai mult pentru vacanta mare?
Eu in continuare astept un job decent. Nu caut sa fiu directoare, dar nici femeie de serviciu nu ma duc.
Ieri am gatit, am fost la cumparaturi...am zacut.
Am o buba in talpa, o batatura din aceea incapatanata, cu radacina. Doare tare. Ii dau in fiecare zi cate un plasture nou, dar nu vrea sa iasa. Pana ma enervez si o duc la bisturiu. Pe ea, nu pe mine, ea e inculpata.
In rest...casnica...pana la plictis si disperare...
Sa vad dupa ce pleaca Senioara...cat de tare ma pot plictisi...nu are nimeni nevoie de ajutor pentru ceva..orice?
O saptamana reusita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu