miercuri, iunie 20, 2012

Caldura cu supa-crema si transfer

   Cald, foarte cald, ingrozitor de cald. Se pare ca va fi si mai cald...
Duminica am fost la strand. Bronzat maxim, luat tot soarele. Am stat la umbra la pranz.
Parca nimic nu se misca.
   Azi am fost la interviu. Oare cum o fi ca tu, cel care programezi interviul, iti permiti sa intarzii?
   Tocmai am terminat o supa-crema de legume...delicioasa...
trebuie sa fac poze, nu? Sa postez. Hmmmmmmm.....
   Sambata din nou la tara. Sambata seara, concert Smiley, pentru Senioara. Duminica este ziua Junioarei. 2 ani micuti si rotunjori.Weekend-ul viitor transbordam Senioara la strabunici...ei au piscina. Doua luni de innot si fericire.
   Am inscris-o azi la scoala, fac transferul la toamna. Mai astept sa se mai asterne linistea. Sunt aici de o luna. Parca as fi de-o viata.
   Astept vremuri mai racoroase.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu